בוטלה הארכת כהונתו של אורן חזן כסגן יו"ר הכנסת

איתי גדסי 4 Comment on בוטלה הארכת כהונתו של אורן חזן כסגן יו"ר הכנסת

ועדת הכנסת ביטלה את ההחלטה בנושא מינויים של ח"כ אורן חזן וח"כ נאוה בוקר לסגני יו"ר הכנסת • לשכת חזן: "תרגיל מסריח ומחטף".

ח"כ אורן חזן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש (ליכוד) החליטה לבטל את ההחלטה שנתקבלה בשבוע שעבר, לפיה תוארך בשנה כהונתו של ח"כ אורן חזן בתפקיד סגן יו"ר הכנסת ובמקום ח"כ נורית קורן תמונה לתפקיד סגנית היו"ר ח"כ נאוה בוקר.

ההחלטה התקבלה במסגרת ריביזיה שנערכה לדרישת ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), בעקבות התחייבות שנתן הליכוד למפלגת ישראל ביתנו במסגרת ההסכמים הקואליציוניים למינוי סגן יו"ר מטעמה. בהצבעה החוזרת שנערכה נקבע כי תבוטל ההחלטה ולפיכך כהונתו של ח"כ חזן לא תוארך ומינויה של ח"כ נאוה בוקר יבוטל.

בהתאם להתחייבות הקואליציונית אישרה הוועדה את מינויו של ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו) לתפקיד סגן יו"ר הכנסת (מותנה באישור מליאת הכנסת). על פי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (ליכוד), באיוש המכסה שנותרה פנויה תדון הוועדה בשבוע הבא.

יושב ראש הקואליציה דוד ביטן מסר כי: הפרסומים בעניין אורן חזן אינם נכונים. לליכוד יש הסכם קואליציוני עם ישראל ביתנו לפיו הם יקבלו סגן יושב ראש ולפי בירור משפטי שבצעתי לא ניתן להרחיב את הנשיאות ללא תיקון החוק. הליכוד יקיים את ההסכם הקואליציוני וימנה סגן יושב ראש מישראל ביתנו על חשבונו ועל כן הנחתי לבטל את החלטת ועדת הכנסת הממנה שני סגנים מהליכוד ובשלב זה יבוטלו המינויים גם של נאוה בוקר וגם של אורן חזן עד שהליכוד יחליט האם לתקן את החקיקה או למנות רק אחד מהם.

מלשכתו של סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורן חזן נמסר: "תמוה שבעוד שסגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן נמצא ברגעים אלו ממש בטיסה ולא זמין, כחלק מסיבוב הסברה למען המדינה בארה"ב בפגישות עם סנטורים וחברי קונגרס, החליט דוד ביטן לנצל את הרגע ולעשות תרגיל מסריח ומחטף. ח"כ חזן ימסור הודעה בשעה שהוא יהיה זמין."



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אחלה אורן חזן אחלה גבר…..

  2. 2

    חזן המטבל והצבוע